úterý 13. ledna 2015

Práce v obchodě Icebreaker

Pomalu to v Aucklandu balíme, takže opouštíme i naše zaměstnání. Já jsem tu nejdříve krátce pracovala pro UNICEF a pak už celou dobu v obchodě s merino oblečením Icebreaker. Celkem jsem tak v prodejně na Queen Street strávila přesně tři měsíce. 

V samém centru města na Queen Street

Všude novozélandské merino
Mým úkolem byla klasická práce prodavačky; ráno jsem otevřela obchod, radila zákazníkům, doplňovala zboží a večer spočítala peníze a zavřela obchod. Pracovali jsme vždy ve 2 - 4 lidech a náš úzký kolektiv vypadal takto: manažer Ollie (kiwák s holandskou mámou), Louise (pochází z Thajska, ale už 10 let žije na Zélandu), Tom (kiwák s německými předky), Alana (taky místní s rodinou pocházející z Irska) a já. Abyste si to mohli lépe představit, tak mrkněte na fotky z naší vánoční párty v japonské restauraci:)
S Louise a Alanou

Tom a Ollie
Naším přáním pro první měsíce v Aucklandu bylo zlepšit si angličtinu a vydělat si peníze na cestování, na což byla práce v obchodě ideální. Byl to stálý příjem a mluvila jsem od rána do večera. Byla jsem přijata s tím, že tu budu na částečný úvazek a tak jsem měla napřed obavy, jak se mi bude hledat další částečný úvazek, který by tuto práci vhodně časově doplnil. Nakonec to ale nebylo vůbec potřeba, protože jsem nejdříve pořád za někoho zaskakovala a později mi manažer vyhověl a dával mi více hodin. Takže když jsem to teď spočítala, vyšlo mi, že jsem průměrně pracovala asi 43 hodin týdně, což bylo tak akorát abych něco našetřili a občas jsme vyrazili na výlet. 

S nejmilejší kolegyní Louise
Jak už jsem zmiňovala v příspěvku o hledání práce, oblečení Icebreaker jsem měla v oblibě už před odjezdem na Zéland, takže třešničkou na dortu byly zaměstnanecké benefity, díky kterým jsem řádně obohatila svůj cestovatelský šatník:)



1 komentář:

  1. To je fajn, že jste tam sehnala takovou fajn práci. Já po něčem podobném, kde bude fajn kolektiv a sortiment, co mě bude bavit a možnost kariérního postupu, pátrám už několik měsíců při hledání práce České Budějovice. Ale zatím teda bezúspěšně. Na druhou stranu ze současné práce, kde mám docela dobré peníze, mě nikdo nevyhání, tak to nějak nehrotím. ;-)

    OdpovědětVymazat