pátek 7. listopadu 2014

Máme kola!

Tak jsem si konečně taky pořídila kolo, abych byla v Aucklandu mobilnější. Měla jsem vyhlédnutých několik inzerátů na Trade Me, ale nakonec jsem ho koupila na inzertním webu Gumtree, kde jsem narazila na neodolatelnou nabídku.  
Všimněte si šlapátek
Prodal mně ho Holanďan, který je na Zélandu také na Working Holiday a momentálně se přesouvá na Jižní Ostrov, tak se ho potřeboval zbavit. Bylo za bezva cenu 50 NZD a to navíc i s přilbou a zámkem což je v porovnání s jinými inzeráty v Aucklandu opravdu dost levné. Nedávno už jsem chtěla kupovat jiné kolo srovnatelné úrovně za stovku. Navíc jsem beztak chtěla i tu helmu, za kterou bych jinak dala pomalu tolik, co takhle za všechno dohromady. 

Zvažuju přidání blatníků:)
Je teda pravda, že není úplně dokonalé, třeba pedály jsou slabší - z každého je jen půlka a izolepa, kterou jsou omotané, dost klouže:) To ale brzo nějak opravíme a neměla by to být žádná velká investice, šlapátka jsem viděla prodávat pod 15 NZD. Taky přehazovačka nabízející 6 převodů je už asi taky dneska docela rarita. Každopádně ale jezdí i brzdí a to je hlavní!

Helma sedí!
Lukáš má kolo taky, jen jsme ho ještě nestihla vyfotit. Chystáme se ale podniknout nějaký výlet, tak ho pak taky zdokumentuju. 

1 komentář:

  1. Dobrý den, jak to řeší cestovní pojišťovna s ohledem na rizikové připojištění? Vím, že to má každá pojišťovna jinak, ale tak nějak všeobecně? Já jen jestli je možné si to domluvit třeba dodatečně. Jedu do USA především pracovat, ale nemůžu říct, že si třeba nebudu chtít někdy udělat nějaký hike nebo trip na kole. :)

    OdpovědětVymazat